Om vores mødelokaler

Mødelokalerne i Greve Erhvervscenter er forskelligt indrettet således at du kan vælge det lokale der bedst opfylder ens behov.

Der er mulighed for at bestille morgenmad og frokost til mødet gennem vores samarbejdspartnere, hvorimod vores egen kantine gerne står for vand kaffe og eftermiddagskage. Se mere under Forplejning.

Der er gratis parkering foran bygningen for dig og dine kunder, og bemandet reception tilgængelig i åbningstiden.

I stueetagen findes der handicapvenlige lokaler og -toiletter.

Se oversigten nedenunder og find det mødelokale der opfylder dine behov.

Vigtigt at vide for eksterne kunder

Vores mødelokaler er åbne for booking mellem kl. 8-16 man-torsdag og fredag til kl 14.

Vores bogholderi fremsender en regning for det bookede tidsrum, inkl. vand og kaffe såfremt det er bestilt. Se mere under forplejning.

For lejere i Greve Erhvervscenter

Som lejer i bygningen har du mulighed for at booke mødelokaler til en nedsat timepris. Benyt den fremsendte rabatkode og få fratrukket op til 25% ved bestillingen. For ændringer til dine bookinger eller opkrævning, henvend dig i receptionen eller til bogholderiet.

For handelsbetingelser og booking, se venligst her

Lokaleoversigt

Mødelokale 1

Deltagerstørrelse

Op til 12 personer

Dette mødelokale indeholder:

  • Flip over blok
  • Whiteboard
  • 75″ Clevertouch fladskærm m. videokonferenceudstyr & Whiteboard funktion
  • Beliggende i stueplan
  • Nærliggende toiletter
  • Aircondition
  • Identisk indrettet med mødelokale 2

Pris pr. time: 295 DKK ex moms

Det er muligt at tilkøbe forplejning. Se mere under forplejning.

Mødelokale 2

Deltagerstørrelse

Op til 12 personer

Dette mødelokale indeholder:

  • Flip over blok
  • Whiteboard
  • 75″ Clevertouch fladskærm m. videokonferenceudstyr & whiteboard funktion.
  • Beliggende i stueplan
  • Nærliggende toiletter
  • Aircondition
  • Identisk indrettet som mødelokale 1

Pris pr. time: 295 DKK ex moms

Det er muligt at tilkøbe forplejning. Se mere under forplejning.

Mødelokale 3

Deltagerstørrelse

Op til 35-50 personer afhængigt at bordopstilling

Hestesko, bordrækker eller langborde: op til 35 personer, afhængigt af afstand
Biograf stolerækker: op til 50 personer, afhængigt af afstand

Dette mødelokale indeholder:

  • Flip over blok
  • 2 Whiteboards
  • 86″ Clevertouch fladskærm m. whiteboardfunktion
  • Talerstol
  • Beliggende i stueplan
  • Nærliggende toiletter
  • Aircondition

Pris pr. time: 595 DKK ex moms

Det er muligt at tilkøbe forplejning. Se mere under forplejning.

Mødelokale 4

Midlertidigt lukket for booking af dette lokale

Deltagerstørrelse

Op til 20 personer

Opstil hestesko, rækker eller langborde efter behov.

Dette mødelokale indeholder:

  • Flip over blok
  • Whiteboard
  • Projektor
  • Beliggende på 2. sal via trapper
  • Mødelokalet har skrå vægge og skråvinduer
  • Toiletter er på 1. sal

Pris pr. time: 395 DKK ex moms (OBS. kan ikke bookes)

Det er muligt at tilkøbe forplejning.  Se mere under forplejning

Mødelokale 5

Deltagerstørrelse

Op til 6 personer

Dette mødelokale indeholder:

  • Flip over blok
  • Beliggende på 1. sal
  • Mindre mødelokale på ca 20 kvm
  • Nærliggende toiletter

Pris pr. time: 195 DKK ex moms

Det er muligt at tilkøbe forplejning. Se mere under forplejning.

Mødelokale 5

Deltagerstørrelse

Op til 6 personer

Dette mødelokale indeholder:

  • Flip over blok
  • Beliggende på 1. sal
  • Mindre mødelokale på ca 20 kvm
  • Nærliggende toiletter

Pris pr. time: 195 DKK ex moms

Det er muligt at tilkøbe forplejning. Se mere under forplejning.